Saturday 16 February 2013

Transform dari Chubby Mama menjadi lebih slim

Salam perkenalan...
Sebelum berkongsi kebaikan suplemen set pelangsingan badan Shaklee saya dah cuba dulu.
Taraaaaaa... hasilnya berjaya menurunkan berat badan sebanyak 8kg dalam masa 2 bulan.
Terus jatuh hati dan berhajat berkongsi gaya hidup sihat dengan rakan-rakan yang lain.
Untuk pengetahuan anda saya masih lagi berusaha untuk mendapatkan berat badan ideal yang saya idamkan.

Apa yang saya ambil dalam masa 2 bulan tu?? Inilah yang saya nak kongsikan.


1. ESP- SOY PROTEIN ISOLATE POWDER
2. Lecithin
3. Herblax

Set ESP, lecithin dan Herblax ini saya ambil secara konsisten, mengamalkan pemakanan yang sihat dan bersenam.

Insyaallah lepas ni saya akan kongsikan khasiat dan kebaikan suplimen ini supaya anda juga boleh menikmati khasiat dan kebaikannya. Tungguuuu....
Sharing is caring. Sharing is loving.






No comments:

Post a Comment