Thursday 21 February 2013

Herb Lax...... membantu pembuangan dengan hati yang senang :-)

assalamualaikum......macam yang saya janjikan saya akan kongsikan vitamin yang saya ambil sepanjang usaha saya menurunkan berat badan dari 63 kg hingga slim sikit macam sekarang 55kg.


Selain ESP, saya juga mengambil Herb Lax. Saya ambil Herblax ni 2 biji sebelum tidur selang sehari. Khasiat Herb Lax ni ialah  untuk detox toksin dalam badan, memudahkan pergerakan usus, menghilangkan jeragat dan mengurangkan bau badan. Maknanya bila makan sebelum tidur maka keesokan harinya dengan senang hati segala hasil buangan akan keluar... :-)





APAKAH ITU DETOX?

Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Kerana itulah detox sangat penting sebelum mengambil apa-apa vitamin atau supplement supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling optimum.

Pm saya untuk maklumat lanjut. Inyaallah kita kongsi kebaikannya bersama.

No comments:

Post a Comment